torsdag 4 september 2008

Tack

Jag fick en fin hälsning och en sk award från Cilla. Det är en tjej som jag en gång jobbade med men som jag inte sett på många många år. Därför är det extra kul att kunna följa henne och hennes familj via bloggen. De driver också en nätbutik med inredning för alla som gillar stilen "Lantligt stiligt" och har i sommar öppnat upp en gårdsbutik. Jag tänker på er Cilla och hoppas att allt går bra för er!



Istället för att skicka samma award vidare skickar jag tillbaka kortet ovan till Cilla men också till Pernilla, Zun, Anna, Lisa, Jenny, Anna och sist men inte minst till super-8-tjejerna hemma i Stockholm!

5 kommentarer:

anna of sweden sa...

Hej!

Nu hittade jag till din blogg också! Den är redan inlagd bland favoriterna!

Känner mig som en själsfrände. Gillar inte heller matlagning (tur att maken gör det!) eller städning (vem gör det?). Och stryka gör jag bara i nödfall. Däremot är färg och form viktigt och härligt. Och det skrivna ordet ... det får jag utlopp för i bloggen.

På återhörande!
Anna

Unknown sa...

tusen tack för vykortet! det gjorde min dag!

Smallsteps har jag inte sett, ska genast ta och kolla upp det... surfar mest bebissaker trots att jag och sambon inte kommit längre än till kissandet på ägglossningsstickorna... man blir ju knäpp till slut. haha
Shampoodles har jag sett och gillar, lite tuffare men ändå inte för mycket. (gillar inte extrema tryck och när det blir för snuttipluttigt...)

kram

Pernilla sa...

Tack Linda! Det värmer! Kan man skicka samma kort till dig tro? ;)

Anonym sa...

Men tack! Vad söt du är!

Anna sa...

Tack söta gulliga. Kram!