fredag 12 september 2008

Sagolikt BB



Förra helgen bodde jag på mitt första amerikanska BB - bed and breakfast. Det var en sagolik upplevelse. Det visade sig att BB var riktigt charmigt med många fina detaljer bevarade i huset från 1899. Och den hemlagade frukosten med quiche, rösti, färsk frukt och yoghurt serverades i matsalen av den trevliga manliga värden. Han erbjöd en av oss i sällskapet att följa med och ta anställning som personlig kock, men vi hade lite trångt i bilen så vi lät honom stanna. Trångt och trångt, men vi skulle ju shoppa också... (Som ni förstår var det inte mig han frågade, för jag hade nappat direkt!)











2 kommentarer:

anna of sweden sa...

Nu har jag länkat till dig på min blogg.
Så när antalet besökare skjuter i höjden
vet du varför! ;)
Trevlig helg!

Pernilla sa...

Men anna of sweden, hur hittar man till din blogg då?

BB:et låter underbart! Hoppas du hade det super!