torsdag 18 september 2008

Malmö express del 2

En vän på semester i södra Sverige med plötslig längtan efter mig. En bortglömd tävling som jag vunnit första pris i. En ny vara efter en eventuell reklamation. En hemlig beundrare med stort hjärta o plånbok.

Jag funderade mycket över express-leveransen från Malmö. Idag var jag hemma när den kom. Va, ett kuvert? Redan där dog förhoppningarna om något spännande. Hade inte en tanke på att min bank i Birkastan skulle skicka mitt nya kreditkort express - från Malmö. Men nu har jag iallafall nåt att tröst-shoppa med....

3 kommentarer:

Anonym sa...

attans.....men det kanske finns hopp att det dyker upp en glansig svensk tidning eller godis från Birkagott:-) Du får be dina vänner eller begära leverans av mig som bor i Vasastan....Kommer ihåg att just posten kunde vara dagens höjdpunkt eller besvikelse...

kram / J

anna of sweden sa...

Näe, vilket antiklimax!
Kram och trevlig helg!

Pernilla sa...

Shit! Vad tråkigt! Efter alla dessa förhoppningar. Kram!