fredag 25 juli 2008

Taa-daaa!



Ett fynd kanske det inte var, men ett charmigt bord i alla fall. Igår när jag lyfte ut det från bilen så kände jag starkt att det inte är ok att ha det på framsidan, jag insåg att grannarna kommer tro att vi har öppnat en loppis och det är ju inte meningen. Det får nog stå i den blivande barnateljén på källarvåningen så länge. EEhh, så länge? Jaa, det var det där med hur och när jag ska ha användning av bordet. Men det tänker jag inte på nu, nu är jag bara glad och nöjd över att ha gjort min första affär på en amerikansk antikhandel.

4 kommentarer:

Anna sa...

Ååååååå gud så fint, precis min stil. Klart det ska stå på framsidan! Kram

m family goes västerut sa...

Efter det senaste brevet från områdesföreningen är jag övertygad om att vi blir vräkta om vi ställer det där tyvärr...

Lisa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Ann Charlotte sa...

vilka superfina möbler, otroligt fint med den melerade sitsen på stolarna, väldigt tråkigt att områdesföreningen är så intollerant.
AC