lördag 19 juli 2008

Småstadsidyll

Det närmaste jag kan jämföra med i Sverige är Trosa. Staden jag pratar om heter Nashville och ligger i Indiana (alltså inte Nashville, Tennessee). Vi var där på semester med Brors familj och jag tänkte visa lite bilder från en alldeles underbar affär som säljer ute- och innedekorationer I MÄNGDER.



Vissa vill kalla det för fantastiska prydnadssaker och andra för onödigt krafs, men oavsett vilket så är det en upplevelse att se alla dessa saker samlade på ett och samma ställe. Det är inte mycket jag själv vill köpa, men en och annan sak gillar jag skarpt.



Det finns julprydnader året om. Har dock inte fotat inifrån.



Nån som vill följa med hit nästa gång?



Om inte annat för jättegod glass!?

4 kommentarer:

Cilla sa...

Vi skulle starta en importfirma ihop. Du raggar lantliga produkter och jag säljer dem här hemma.
Puss och kram från Cilla

m family goes västerut sa...

Perfekt!

Anna sa...

Å det ser jättefint ut, jag följer gärna med nästa gång (ska bara bota flygrädslan först).

Pernilla sa...

Jag hänkar på glassen, krafset får vara. :)