lördag 12 juli 2008

Happy Birthday AC



Hej AC!
Vi har inte känt varann så länge, så du kan inte veta att jag är en sån där som gärna kommer ihåg födelsedagar... Här kommer iallafall en stor stor kram till dig som blir "vuxen" idag. Jag själv är bara en liten tjej fortfarande om du undrar.

Jag hoppas att du snart drar igång bloggen. Den behövs har jag märkt. Jag firar din födelsedag med att åka på nöjesfält. So long.

PS Tyckte bilden passar dig. Det är ett vykort av en japansk konstnär som ingår i en vykortsbok utgiven av Chronicle books. Hoppas den kan inspirera i pågående projekt. Hälsa.

1 kommentar:

Ann Charlotte sa...

hej Linda

Wow!!! Tack så jättemycket, vilken ära att få ett födelsedagskort på någons privata blogg. Och ett jättefint kort är det, kan absolut inspirera till de japanska babymönstren jag sitter med nu, eller babymönster till japanska marknaden kanske man ska säga.

Det trevliga med att bli vuxen var allafall att man fick väldigt fina/lyxiga presenter, i tusenkronorsklassen!!!

Kramar, Ann Charlotte