onsdag 2 juli 2008

Datanörd



Idag har jag "fuskat" med mina uppgifter som hemmafru med skollovs-söner. Jag har varit fysiskt närvarande och stekt pannkakor och allt annat nödvändigt, men sedan har jag tagit alla tillfällen jag kunnat att vara datanörd och lekt med Photoshop. Det blev mest mammas motiv som jag gjorde om på allehanda sätt. Kul. Tänk om ändå nätterna kunde vara längre, vad mycket kul man kunde ha då, ensam i sin kammar-ateljé. Men så är det inte. Nu går snart alla stockholmare upp för frukost så det är bäst jag sover en stund. God natt.

1 kommentar:

Cilla sa...

Hej!
Det var längesedan jag var här. Ni verkar ju må bra. Hur är en amerikanska sommaren? Här i södra Sverige har vi precis fått tillbaka solen efte några veckors sämre väder. Nästa vecka öppnar vår gårdsbutik, lite provisoriskt i ett tält. Spännande.

Kram till er alla från Cilla