onsdag 5 november 2008

Klappat och klart

Jag är klar med årets julklappar! Det är rekord-tidigt även för mig som brukar vara ute i god tid. Klar har jag dessutom varit sedan den 4 oktober när vi åkte hem till Stockholm på semester. Då delade jag också ut det mesta. Som ni förstår blev det ett par extra resväskor enbart för detta.

MEN det är faktiskt en sanning med modifikation att jag är klar. Jag har mina egna killar kvar. Vi ska stanna här i jul så det är ju inte direkt någon brådska. Vi ska fira en riktig amerikansk jul med en amerikensk barnfamilj. Förstår ni vad spännande!?

Apropå jul så har jag redan inhandlat Elvis julskiva men lovat mig själv att vänta åtminstone en vecka till innan tonerna får flöda här i vårt hus...

5 kommentarer:

Anonym sa...

wow, imponerad av dig! Tänker alltid att jag ska vara ute i god tid men det brukar bli stress ändå....spännande med amerikansk jul. Det kan nog bli annorlunda.

/ A

Anonym sa...

Det ska bli spännande tror jag! Jag måste också vänta en vecka till innan jultonerna får flöda här... Oj, vad jag blir glad när kvällen mörknar, jag tänder ljus och lyssnar på härliga julsånger (kanske lite snö också) :) Dina julkort är sååå snygga och härliga. Kan man beställa dem via Internet (till Finland)??

m family goes västerut sa...

Mira,
det går jättebra, skicka ett mail till mig så ger jag dig all info.

Mira o Anonym,
tack för era hälsningar. Ja det ska bli jättekul med en amerikansk jul i år.

L

Anonym sa...

Oh shit, jag har inte ens börjat att fundera... faen...

ÅSA sa...

Så underbart att vara klar med julklapparna! Jag har huvudbry över vad man ska köpa till Anna med familj, allt tycks ju vara mycket billigare i USA! Jätte fina kort du har..säljs de i Sverige? Trevlig helg! Åsa