onsdag 3 december 2008

Var är den???



Min minneskortläsare är borta så jag kan inte dela med mig av mina finfina jultomtar jag fyndade igår. Det här är nämligen året då jag handlar juldekorationer (första året vi har plats för sånt känns det som) och jag tänkte visa er mina senaste fynd. Men ovan ser ni de ljushållare i järn som jag också har köpt. Tyckte de var så fina och rejäla. Från cb2.

Tills jag hittar läsaren så får ni tävla om min fyll-i-bok Personligt (ja, en tom alltså!) eller superfina påslakanset och babykläder från Polkadot. Klicka här så har ni stor chans att vinna en fin julklapp!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ljushållarna var mycket fina. Kram Anna

Sara Mårtensson sa...

Hej!

Jag har ju en liknande kråka hos mig :-)
Vad spännande att få se vad du ska få!
Fin ljushållare :-)
Ha en fin kväll!
Kram Sara

Anna sa...

Är sååå nyfiken på ditt julpynt, snälla hitta minneskortläsaren snart. Och en sak till - jag vill ha er adress där borta, nu! Kram

Maria sa...

Såg nyligen en svensk bloggare som efterlyste precis de där små ljuspojkarna! Undrar om de bara finns att köpa over there??