tisdag 16 december 2008

Goda nyheter

Nu har vi fått tid hos Dr Pannkaka på torsdag, känner mig faktiskt lite nervös. Senaste uppdateringen är att storebror ville titta på TV igår, satt och skrattade åt Tom & Jerry i 5-10 minuter och ville sedan gå därifrån. Då satt han ändå så långt ifrån TV:n som det bara går... Men det var intressant att han åtminstone ville kolla.

Nästa goda nyhet är att vi får hit besök efter nyår. Det är våra vänner som kommer en vecka. Och det kan resultera i ännu bättre nyheter, nämligen att de flyttar hit för att jobba de också. Är det inte helt underbart?! Vi ska göra allt för att ni ska känna er välkomna, kära familjen M.

Nu ska jag åka till lillebrors klass och vara med när tomten kommer på besök. Igår var han hos storebror och det var den finaste och roligaste tomte jag nånsin sett. Jag tror det var jag som uppskattade hans besök mest av alla! Vet inte om det är samma som kommer idag, för jag tänker att USA måste ju bara ha fler än en riktig tomte så stort som det här landet är. Eller vad tror ni? Hur hinner han annars med?

1 kommentar:

HELENA ERIKSSON sa...

Håller tummarna för torsdag och för flytt för era vänner. Jag i min tur, vill ha hem våra vänner från Helsingborg och Malung. Får nöja mig med deras tripp hem över jul/nyår!