måndag 1 december 2008

Sketans körkort

Idag har jag lämnat två glada barn på skolan, en i "traffic" (fröken hämtar barnen i bilen) och en på fritidsavdelningen. Tänk vad det är skönt när saker och ting går lättare än vanligt. Dessutom känner jag mig äntligen frisk och orkar göra något av den här dagen.

Då är det inte lika jobbigt att sätta sig med körkortsteori (eeehhhh.... vem försöker jag lura här egentligen??) Har snart bara 4 veckor på mig att ta det där körkortet jag hade så låååååång tid på mig att ta.

Javisst ja, ska ju göra mycket roligare saker. Har ett samarbete med en talangfull tjej som skriver sin första barnbok. Jag gör bilderna till hennes berättelser. Kanske kan klottra lite i teoriboken och göra två saker samtidigt, vad tror ni?

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja, den där körkortsteorin.. håller också på att plugga den här i USA nu.. min värdmamma har dock sagt att misslyckas jag är det ju bara att göra det igen så.. =P
Lycka till!

Anonym sa...

Det är bra jobbat att du knegar på med teorin! Kram anna

anna of sweden sa...

Välkommen i körkortsklubben! :)
Hur går med med illustrerandet?