torsdag 11 december 2008

Sista chansen!



Idag är det sista chansen att tävla om julklappar. Det gör du här till och med idag (men jag utgår från vår tid, så tävlingen pågår svensk tid till och med kl 06.00 12/12)! Om jag själv hade fått vara med och tävla hade jag valt att vinna påslakan att ge bort till makens kommande syskonbarn. Lillebror har sovit sååååå gott i Polkadots påslakan, och jag är själv sugen på de bruna till stor säng. Här är måtten på sängkläder annorlunda och storebror har tuggat sönder våra favvis-lakan. Så antingen får jag sy nya själv eller beställa från Sverige vid tillfälle.



Har tänkt att vinna ett Lego-smycke gjort av Sussi Calås-Jonsson hos Vintage Retro Mami Skulle passa en Lego-mamma som mig bra. Hittar mycket kul i den bloggen förresten.

Ha en fortsatt bra torsdag. Vi har sjukstuga med storebror. Och som vanligt tycker jag att lätt feber klär honom ganska bra!

1 kommentar:

oumberligating sa...

Hej! Trevlig och läsvärd blogg du har, sitter just nu och bloggar runt och det ena leder till det andra och nu är jag här inne lämnar alltid ett liten kommentar när jag varit inne på någons sida, ha det bra med vänlig hälsning från Peter Olofsson