onsdag 1 oktober 2008

Säg hej!

Idag tänkte jag inte skriva nåt. Istället tänkte jag att du som läser kunde skriva en rad till mig. Det är så roligt att få veta vem som är här. Trots allt hamnar 40 personer här varje dag. Vilka är ni?

För er som inte vet hur man gör:
Klicka nedan på länken där det står " X kommentarer. Alla välkomna att skriva här!". Då kommer en ruta upp där du först skriver din hälsning. Sedan skriver du av bokstäverna under ordverifiering (för att jag inte ska få massa skräp-meddelanden). Sist väljer du en identitet, till exempel Namn eller Anonym. Typ så enkelt är det. Prova!

17 kommentarer:

anna of sweden sa...

Vilken bra idé!
Ja, jag läser ju varje dag, men det visste du redan! :)

Anonym sa...

Gomorron från Finland. Jag läser din blogg varje dag (också). Jag är lärare och lär mig nu svenska, har två barn, pojke 7 år och flicka 5 år. Du skriver väldigt fint, det är kul att ni bloggare har olika stilar:)

Anonym sa...

Hej Linda! Jag har hängt här i smyg sen i somras då jag såg på Facebook att du bloggade - och nu är jag fast! Har tänkt ge mig till känna tidigare, men det har inte blivit av. Kul att läsa om er, men jag skulle gärna höra om det finns några schyssta kort-mässor à la Formex där borta... ;)
Kramar
Lovisa

Anonym sa...

halloj! Amelie från Vasastan (3 barn), stockholm. Har också bott utomlands med barn. Tycker att du har en väldigt välskriven, rolig och intressant blogg:-) är inte inne varje dag men varje vecka...

Anna sa...

Jag läser ju regelbundet - det vet du! Kul att du uppmanade folk att "komma ut", jag brukar också undra vilka som läser min blogg, det är ju ofta samma personer som kommenterar, typ du! Kram

anna of sweden sa...

Tyckte att det var en så bra idé så idag har jag "härmat" dig. Nej, inspirerats av, menar jag. Det låter bättre. :)

Helena V sa...

Hej!
Läser din blogg (och kommenterar ofta) från North Carolina där jag är mammaledig med två barn och min man jobbar på kontrakt. Hemmaorten är Stockholm (Vaxholm) bodde tidigare i Vasastan och därefter Sollentuna.

m family goes västerut sa...

TACK kära ni för era avtryck. En del "kändisar" för mig, en del smygisar jag inte visste om läser här och så en del helt nya för mig. Kul att ni läser och återkommer. Det är därför det känns roligt att berätta, för att någon gärna lyssnar!

Kram på er alla!

Pernilla sa...

Hej från mig! Jag fick just via facebook veta att Grey's börjar ikväll så det ska jag syssla med om 20 minuter.

Victoria sa...

Hej hej! Här kommer en hälsning från smällheta Florida!
//Vic

Anonym sa...

Och en hälsning från mig som också läser, jag brukar kommentera då och då. Jag är Göteborgare i grunden, bodde i fem år i Sthlm. Sen flyttade jag pga kärleken till Örebro. Jag har två barn i ungefär samma ålder som dina.

Jenny

Anonym sa...

Hej hej från mig! Bor i Stockholm, två barn (3 och 5 år) Kikar in här varje vecka och gillar bloggen på alla sätt och vis!

Zun sa...

Hej raring! Du har en utmaning att hämta i min blogg.

Jag presenterar mig inte, you know me by now ;-)

Kram Zun

Anonym sa...

Hej, jag är en tjej som bor i Haninge utanför sthlm som brukar gå in här och läsa. Du skriver på att väldigt under hållande sätt. Samt att det är kul att läsa om nån som gör något som man själv har drömt om att göra. Men istället för att göra det själv så läser jag om vad du och din familj gör.

/Lotta

Anonym sa...

Och så jag som är här ibland och kollar vad du gör. Kram Lisa

Anonym sa...

Hej!
Är så tacksam för knepen du lär ut. Nu kanske tillochmed en dummie som jag kan börja kommentera...

Anonym sa...

Hej Linda!
Hanna här, Ninas polare. Jag kollar inpå din sida lite nu och då. Ha det gott! Kram Hanna Säfström