måndag 4 augusti 2008

Tack

Jag har fått en utmärkelse (award) av Cilla. Syftet med utmärkelsen är "att sända kärlek till de kvinnor som gör din dag, som lär dig nya saker och som lever sina liv fulla av generositet och glädje". En otroligt fint syfte. Jag tackar naturligtvis för omtanken och komplimangen!



Kika in hos Cilla i hennes butik Cillas cottage om du gillar sånt som är lantligt och stiligt. Hade jag varit hemma hade jag gärna besökt hennes gård och butik i Ystad.

Istället för att skicka denna award vidare i bloggvärlden vill jag nämna de kvinnliga medlemmarna i en grupp hemma i Stockholm som jag saknar mycket. Obs, vi pratar inget rockband, utan ett middagsgäng som kallas super-8an.

A- Dig lärde jag känna för 4 och ett halvt år sedan. Du ger mig så mycket inspiration och kraft bara genom att finnas till. Du är rolig, kreativ, generös, ärlig och spontan. Du är också V´s gudmor.

S- Du kan i princip hela min historia. Vi fick födelsenumrena efter varandra. Du är alltid min storasyster och inget kan ersätta dig!

E- Du är den som fanns i periferin länge och som plötsligt blev en av mina allra närmaste vänner. En glädjande överraskning nästan. Du lär mig så mycket och jag är såå imponerad av dig.

Tack för vår fina vänskap tjejer!

Inga kommentarer: