fredag 15 augusti 2008

Den är min!



Jag har den, den är min, och den ligger och väntar på mig på nattduksbordet. IKEA-katalogen 2009. Yes! Det står på IKEAs hemsida att den inte finns att hämta i butik förrän efter den 1 september, men det var precis vad jag gjorde idag ändå. Tjoho. Och för alla avundsjuka svenskar i närheten så hämtade jag dessutom 2 extra kataloger. Bortskänkes, först till kvarn kära vänner...



Har den svenska kommit ut ännu? För alla som har "Ingen reklam tack" på dörren, glöm inte att skriva dit att det inte gäller IKEA-katalogen... Annars blir ni utan och får beställa den här, men det tar alltid några veckor extra och det har man ju inte tid med. Har själv gjort det misstaget minst ett par gånger så jag vet.

1 kommentar:

sara sa...

Piss - har missat att ta bort "ej reklam tack" på postboxen i entren. Måste skynda mig dit nu - hoppas att det inte är försent.....känner att IKEA-katalogen skulle muntra upp nu. Puss