lördag 10 januari 2009

Vårens sista ögonrapport?

Sedan fyra dagar ser storebror obehindrat på TV - utan solbrillorna. Nu är problemet snarare det motsatta än de senaste tre månaderna, nu måste vi begränsa tiden i TV-soffan... Känner mig oerhört lättad, och funderar mycket på vad det var som hände i storebror egentligen. Inte för att jag är särskilt förvånad att saker som detta kan inträffa, det är en stor omställning att byta miljö såhär. Mycket mer än man kan tro.

Nu ska jag sova och imorgon åker våra vänner (som flyttar hit i sommar) hem igen. Förhoppningsvis har de fått en hyfsat realistisk bild av vardagen här. Fast de får ju inte tro att vi dricker vin varje kväll... Hoppas att de också fått svar på sina största frågor och att de får hyra huset de fastnade för. Det ligger i vårt område så vi håller tummarna hårt.
God natt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att det verkar ha ordnat sig för din son.
Håller tummarna här åt dig... Kram anna

Anonym sa...

Skönt att höra att han är bättre!

Anna sa...

Å vad glad jag blir, så skönt att höra. Men visst förstår jag att du undrar vad det var... Kram