fredag 16 januari 2009

Too cold

Idag är det minus 22 grader och då är skolan stängd. Jaha, det som skulle göras idag får göras en annan dag. Så nu har vi långledigt för på måndag är det studiedag, eller vad det nu kallas här, killarna lediga även då.

Tur att jag fick en så varm och härlig Boomerang dunjacka av min svärmor i höstas. annars hade jag inte klarat att gå ens till brevlådan. Har nämligen inte ägt en dunjacka på väldigt väldigt länge. Vem kunde tro att det skulle bli såhär kyligt. Tack B!

4 kommentarer:

Cilla sa...

Brrr, vad kallt ni har. Har du ingen gammal Peak-jacka på lager?

Kram Cilla

Anonym sa...

Mm, man vill ju knappt gå utanför dörren vissa dagar nu. Tror vi hade typ -12F igår på kvällen! Men det är iaf skönt att ha en konstant vinter och inte massa slask. Kram

Anonym sa...

Brrr så kallt, men vi hade minus tjugotre och barnen var ute och lekte för fullt. Inte länge men tillräckligt för att orka med nästa lektion! Kram anna

Unknown sa...

ojojoj här har det som max varit minus 9 och då trodde jag att det var fel på termometern för jag tyckte att det verkade för kallt... hmm fast det var dock mysigt eftersom det var vindstilla och bara kallt och frostigt och fint.

hoppas ni får en super mysig helg!
kram