torsdag 1 januari 2009

Bra start med Lilo

Det kunde man väl aldrig tro? Att jag skulle tycka att det nya året har fått en toppenstart i och med att storebror nu suttit framför TV:n i över en timme och kollat på Lilo & Stitch. Han sitter där fortfarande. I solglasögon. Vill inte fråga för mycket om hur det känns, nu bad han själv efter solglasögonen så han får styra utan för mycket påverkan från oss. Och jag antecknar för att kunna följa utvecklingen bättre. Lustigt ämne att skriva dagbok om, kanske skulle börja forska på TV-tittande, haha.

Ha en fin första dag på året!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det har verkligen varit en mysig dag på detta nya år. Mysigt i husvagnen och minus 12 grader ute. Kan man ha det bättre? Tror inte det!
Dagbok, det för man både av lust och måsten. Din dagbok blir ett måste, men det lönar sig säkert i slutänden.
Önskar dig en god fortsättning på det nya året!
Kram anna

Anonym sa...

Gott Nytt År fina du! Hoppas det blir ett toppenår för er!

Kram!
Lena

Anonym sa...

Hej! Åhh vad jag uppskattar att besöka dig, måste göra det oftare. Jag hänger inte med i allt som händer märker jag, läser i all evighet bakåt i tiden och stormtrivs bland bokstäverna av från din hand. Gott Nytt år Linda, saknar er så det värker. Kram från Annika