fredag 13 juni 2008

Turdag?

Så inträffar det igen, att det är fredag den 13:de. För många år sedan på en sån här dag opererade jag mig. Skyller på det ibland...

Tänkte att den här gången ska denna dag bli en turdag. Jag väntar med spänning. Den började inte jättebra så det ska bli intressant att se hur det hela vänder. Kanske genom att maken kommer hem redan efter lunch och tar killarna med sig på utflykt så att jag kan dra nåt gammalt över mig och skissa på min nya bokidé. Det vore tur det!

Eller så kanske båda killarna tar en eftermiddagslur och då ska jag också göra det. Med denna underbara ögonbindel av dollemina som jag fick till flygresan. (Säljs på Cissi och Selma) Det vore också tur.



Eller så får jag en kaffeinbjudan av grannen. När man tänker efter så finns det ganska mycket som skulle kännas som tur just nu. Nu ringer det.... Hoppas på turen!!!

Inga kommentarer: