torsdag 30 september 2010

Tack



Fyraåringen:
-Tack för maten mamma!

2 sekunder senare.... Samma fyraåring:

- Och tack för att du ger mig så god mat!

Detta efter en dag då han inte pratat om annat än att det är hans födelsedag och att han minsann vill ha presenter nu och att det minsann är så att vi har tappat bort hans presenter och att vi borde baka tårta och jag minns inte detaljerna men i omgångar var han skitjobbig! (Och förresten fyller han år i maj!)

Och till dig fyraåringen Vilgot. Tack själv, min gullunge! Jag ser och hör att du inte har det så lätt just nu. Du längtar hem till USA.... Jag ska försöka orka med dina humörsvängningar. Och vi ska hitta roliga saker att göra i Sverige också. Inte bara riva huset. Jag lovar!

3 kommentarer:

Pihlina sa...

Stackars lillkillen! Vi kanske skulle böja in en parklekardate i helgen?

Min plats i solen sa...

Vilken underbar mamma du är Linda! :)

Kram på dig
Lotta

Anonym sa...

Ja, vad fin du är! puss och kram.