torsdag 17 september 2009

Tadaaaa!





Det var på håret att någon annan hann skriva ett bud efter mig, men när den personen höll i pennan så meddelades det att auktionen var slut. Tur för mig som nu kan lära mig att laga mat i det här fina förklädet. Sytt av en tjej i föreningen dessutom!!!

Lyxade till mig med ett presentkort på ett spa också. Det blir en fin dagsutflykt för mig någon dag då det ligger en halvtimme bort. Den lilla staden är supermysig men jag har inte tagit mig tid att åka dit så många gånger. Men nu så har jag dessutom en anledning!

Ett annat presentkort lyckades jag vinna också, men det kan jag inte skriva om här eftersommaken tjuvläser ibland... Hehe, men det är inte vad han tror!!! Ingen middag alltså.

Och för er som varit oroliga.... Jag behövde inte skämmas och gå hem med mina kråk-kort utan de fick fina nya ägare. Tack för det!

1 kommentar:

Nena in da USandA sa...

Jag fick ju inget spa-kort men hänger gärna med iaf till den supermysiga lilla orten som jag har så mycket kvar att utforska i! :)