lördag 26 september 2009

Jag är galen

Nu är jag inne på min tredje hotellreservation för Disneyworld i Florida! Men denna kan inte avbokas, så nu är det slutletat!



Först tyckte jag att jag hittade en kanondeal på hotellet som var rankat nr 1 av 384 på Tripadvisor (vilket för övrigt är en kanonsida för resetips!). Men när jag hittade ett hotell som låg på gångavstånd till Disneyområdet och med en frukostdeal till samma pris så avbokade jag Radisson och bokade Hilton. Men idag hittade jag en rum med kylskåp vilket är värt mycket för oss, som ligger lika nära som Hilton, som har en egen vattenlekpark som killarna kommer att älska, med ett rum med utsikt över Disneyområdet så att vi kan se fyrverkerierna från hotellrummet - OCH för 150 dollar billigare än det förra.

Nu är jag supernöjd! Och ska börja leta hotell i Naples, haha...

3 kommentarer:

kalaslotta sa...

Vi drar också till Florida i november! Är väl förberedd på köande, friterad mat och mycket skoj!

Anonym sa...

Halloj
ett tips - gå på whispering canyon café och ät! Det är en upplevelse utan dess like. Ligger i ett av disneyhotellen - Wilderness Lodge.

hoppas allt är bra,
/sara (johan & isak)

Nena in da USandA sa...

Vilket jobb! Men huvudsaken att det blir blir bra... Om det inte finns kylskåp så kan man med lite tur få upp ett på rummet om man ber om det.