måndag 9 februari 2009

Stövel-tips

Behöver du nya skor?



De här från TOMS är coola tycker jag. Bra för sånna som mig som alltid hittar stövlar med för smala skaft...



Det regnar in i storebrors gummistövlar så han ska få nya! Kamik får jättebra betyg! Visserligen gjorda med pvc. Men de är iallafall tillverkade i Kanada och inte Kina. Alternativet jag hittar här är billigt skräp som går sönder efter en halv säsong (som de förra jag hade köpt på City Gross i Kungens Kurva!)

Turkosa eller gula beroende på vad jag hittar i rätt storlek. Inte för att jag hoppas på regn, men man måste ju vara beredd!

3 kommentarer:

Anonym sa...

De var verkligen supertuffa! Önskar dig en trevlig måndag! Kram anna

Unknown sa...

gud vad snygga de röda var, måste länka - hoppas att det är okej annars får du slå på mig.

nu när man är lite lagom rund o go... haha så har ju även vaderna blivit lite lagom rundare vilket resulterar i att det går så där att få på sig sina snygga stövlar här hemma... haha
så det blir mest sneakers men det känns så tråååkigt och det är inte så kul att knyta dem. undrar hur det blir sen när magen är super duper ivägen... haha
hoppas allt är bra!
kram

Anonym sa...

Fina stövlar båda två men jag måste säga att jag tycker barnstövlarna var strået vassare! Och närodlade och allt!
Hoppas du har det bra!
Kram!