tisdag 9 februari 2010

Tveksam till te















Om det skulle finnas en enda anledning för mig att börja dricka te så är det den här kannan av Maria Johansson hos Juniform. Men min bror dricker fortfarande inte kaffe och han är några år äldre, så varför brådska? Jag tycker te smakar diskvatten och jag hade en period när jag tvingade i mig svartvinbärste bara för att inte vara ute. Men jag hade en period då jag tvingade i mig en och annan öl också. Klokt nog slutade jag med båda. Så ibland när jag är sugen på nåt varmt att dricka sådär vid 22-tiden på kvällen då tar jag mig en kopp kaffe. Undrar hur länge jag kan hålla på med det innan jag får ligga vaken på natten.

Vilken dryck står ni inte ut med?

4 kommentarer:

Magnus Åberg sa...

Är inne och kikar lite på din blogg; är hemma med vattkoppsbarn. Beska droppar är verkligen det värsta jag smakat!

anna of sweden sa...

Kaffe. Urk.

Therese sa...

Läsk till mat är det läskigt! (om inte maten är hamburgare, kanske)

Unknown sa...

jag står inte ut med must, alltså påskmust eller julmust. usch o urk säger jag bara

kraaam