fredag 23 april 2010

lite regn...

Idag regnar det. Storebror ser en ljusglimt:
- Är inte skolan stängd när det regnar?
Jo, man kan ju nästan tro det, haha.














Iallafall så regnade dagens golf med hemmafru S bort. Men jag är inte så ledsen för det. Jag får ju en extra dag att trycka bilder och göra annat skoj i ateljen. Mina dagar där är räknade känner jag. Och frågan är om och hur jag ska få plats med den delen i nya huset i Sverige. Tvättstugan eller en friggebod är mina hetaste kandidater på den fronten. Vi får väl se.

2 kommentarer:

Min plats i solen sa...

Klart att du måste göra plats för ateljén i ert nya hus. :) Viktiga saker får man inte glömma bort, eller hur? Jag är helt övertygad om att du kommer att hitta dig en egen skapar-vrå i ert nya hus också. :)

Hoppas ni får en riktigt härlig helg!
Kram Lotta

Unknown sa...

ja klart det måste få plats en atelje!
det är en dröm här när vi nu i sommar ska börja på utsidan av vårt hus...
men någon gång ska jag väl få en atelje... förhoppningsvis..

kramar