onsdag 1 april 2009

Hehe...

Idag blev det glass i solen.

Jag ringde grannfrun och fragade om de skulle gora oss sallskap pa glassbaren efter skolan eftersom de bjod pa gratis glass dar idag... Intet ont anande sa hon ja, och jag lyckades till och med halla minen nar vi efter en liten stund sags pa skolan.

Vi var pa plats forst och nar grannfruns bil stannade pa parkeringen ringde min mobil.

- Kan det vara sa att det har ar ett aprilskamt?

Hehe, naturligtvis var det men jag svarade att det beror val pa vem som betalar glassen om den blir gratis eller inte....

Det later ju konstigt, men jag tror detta var mitt forsta aprilskamt nagonsin!

2 kommentarer:

HELENA ERIKSSON sa...

Lurig värre! =) När jag skulle hämta storasyster på fritids så träffade jag på en kompis till henne, med gipsad arm. -Men vad har hänt?
-April, april, log hon bara...
Hennes mamma är sjuksköterska så hon hade fixat en gipsskena och lite bandage. Och hon bar det hela dagen...Ha en fin dag! Kram H

Cilla sa...

Härligt med glass! Här är våren riktigt på gång. Skönt!

ha en bra helg!

Kram Cilla