onsdag 8 april 2009

Det ar kallt i New York!

Det var varst vad vi har semester i den har familjen... Och inte kommer jag ihag att annonsera min franvaro fran bloggen heller.

Lillebror har blivit ett monster som skriker, skrattar jattehogt nar det absolut inte passar, springer sin egen vag och ar riktigt retsam!

Storebror bloder nasblod varje morgon och varje kvall, minst, och har redan blodat ner ett antal hotell-lakan.

Maken ar nog sig ganska lik, han planerar ett alternativ till det jag har planerat for att sedan inse att min plan anda var den basta. (Och da far jag inte anvanda min "det var ju det jag sa"-min...)

Jag sjalv har grym PMS, mar illa och irriterar mig pa minsta skutt och felsteg. VILL BARA VARA IFRED! (Halla hotell manager, har ni ett enkelrum ledigt ett par natter?)

Och for ovrigt har vi otur med vadret.

Vart forsta besok har i New York kunde varit aningen mer glamourost, men missforsta mig inte for det ar inte helt fel heller. Det ar bara jag som har SMS...

5 kommentarer:

Pernilla sa...

Puss på dig.

Anonym sa...

Stackare... De hade ett program om pms här i sverige som du skulle ha sett:) Bra tips va att tala om för alla att man har pms så de förstår varför man är lite knäpp! Ska bli så roligt att ses snart... Stor kram // Svägerskan

Taina sa...

Hoppsansa då! Det lät ju inte så kul. PMS alltså. Vädret kan man ju också bli smått knasig på nu. Det är ju sviiiinkallt. Men snart är den här. Snart. Våren alltså. Vet inte hur länge ni stannar i NYC. Det kan ju ta ett tag för våren att hitta tillbaka. Den var ju här ett tag.
Hahaha! Männen ska ALLTID ha en alternativplan. Det bara äääär så.
Försök njuta av er vistelse nu och se till att hotelle managern hittar ett eget kryoin åt dig ;)
Kram

Unknown sa...

åh jag hoppas att ni får njuta lite även om det verkar lite kaosigt!
kram

Cilla sa...

Ha en riktigt bra påsk och du PMS kan du ju skylla på att det är dax för en blåkullatur!