söndag 30 maj 2010

Garage sale nr 1















Förra lördagen hade vi garage sale utanför denna bloggares hus. Klockan halv sju backade jag upp på hennes garageuppfart och lastade ut grejjer. Sedan åt vi frukost och krängde grejjer om vartannat. Det  var intressant och kul, men lite drygt att sitta så många timmar. Tur jag hade gott sällskap av M och hennes barn. Vissa saker ångrar jag nästan att jag sålde för det blir så fånigt låga priser. Men men.

Mina killar var portade, för det var deras grejjer jag sålde... Hemska mamma tänker ni. Kanske det, men det var saker som killarna hade vuxit ur eller som var för stora att ta med hem, tyckte jag. Lillebror hade nog inte hållit med. Men nästa helg ska han få vara med, då har vi garage sale utanför oss. Då säljer vi sånt vi rensat ut och som vi inte behöver hemma i huset. Typ en soffa, handdukar, kuddar, lampor, elprylar (110 v) och annat. Så om ni har vägarna förbi kan ni fynda!

Killarna slutade för övrigt skolan i torsdags. Nu är det sommar minsann med över 30 grader på dagarna! Både fredag och lördag var vi på stranden. Härligt!

Inga kommentarer: