torsdag 27 augusti 2009

Senaste inköpet



Idag kom vår nya kamera! Den gamla gick ju sönder på semstern i San Francisco och som tur var hade vi en bra drulleförsäkring som täckte den olyckan. Att beställa exakt samma kamera som förut hade blivit jättedyrt (ca dubbla priset mot när jag köpte den) så då besällde jag naturligtvis efterföljaren. Så nu ska jag bekanta mig lite med den de närmaste dagarna.

Canon Powershot SX10IS, välkommen hem till oss! Jag har redan upptäckt ett par förbättringar i jämförelse med den gamla. Fast om jag fått välja hade jag hellre sett att den gamla var hel för då hade vi haft lite fler semesterbilder med oss hem...

2 kommentarer:

Nena in da USandA sa...

Tjusig! Hoppas den levererar trevliga minnen framöver.

Rosor & Pioner sa...

Åhh, jag är ute efter en systemkamera. Rekommenderar du denna?
Tråkigt med bilderna, hoppas det blir många nya fina med den nya :)

/Karin