fredag 21 augusti 2009

Dubbel-YES

Nu har jag köpt en vägg att hänga bokstäverna på...
VI KÖPTE HUS IDAG!!!

Efter en inte helt smärtfri process så har vi idag genom ombud hemma i Sverige köpt ett jättemysigt hus i området vi vill bo i. Vi såg huset i april när vi var hemma i Stockholm och sålde vår lägenhet, och idag skrevs kontraktet. Känns helt overkligt.

Vi verkar ha köpt ett hus av superfina personer och det känns extra roligt för sånt där tror jag sitter i väggarna.

Grattis till oss!!!!

7 kommentarer:

Zun sa...

Men GRATTIS!!!!! Åh, vad roligt. Kommer ni att ha det som semesterboende eller planerar ni att flytta hem till Sverige?

Och du bokstäverna - galet fina. Jag såg också den annonsen (tror någon bloggare hade länkat till den) men kunde inte bestämma mig för vilka bokstäver jag i så fall ville ha så det rann ut i sanden *haha*

Kram Zun

Victoria sa...

GRATTIS!!!

HELENA ERIKSSON sa...

Men du! Kanon! Välkomna tillbaka till Sverige får man säga då!!

Nena in da USandA sa...

Grattis igen! :)
Sen när vi hörs får du förklara lite mer om grejen med bokstäverna...

Anna sa...

Nä men grattis, supergrattis, så otroligt kul. Vill så klart veta mer om huset, maila gärna lite info och har du bilder så är det extra kul.

Unknown sa...

WOW!
måste ju skriva grattis! ser fram emot bilder! kramar

Lena sa...

Grattis förstås! Tycker det är extra kul att du lagt ut det under etiketten Shoppa... Känns så dekadent på nåt vis. Kram!