onsdag 1 juli 2009

Tiny T

Den snabbfotade, snyggsteppande, spontana vanninnan Tiny T ar pa vag hem till Sverige efter att ha bott har tre ar. Det kanns super super super trist!

Tiny T och jag har delat bade dansstudio och tryckaratelje och hon har blivit en fantastsikt god van. Jag har insett att detta med avsked ar en av de jobbiga sidorna med att vara utomlands pa uppdrag. Umganget forandras standigt och det mesta ar bara tillfalligt nar man tanker efter.

Jag kommer sakna dig T! Tack for allt du lart mig. Nar jag flyttar hem sa bokar vi in en tryckar workshop, eller tva...!

Puss!

3 kommentarer:

Pernilla sa...

Vad trist! Förstår att du kommer att sakna henne. Måste vara så tråkigt när umgänget ändras hela tiden. Det KAN ju vara en fördel, om man råkar ut för ngn man inte riktigt står ut med... (Försöker bara se på saker lite positivt här...) KRAM!

Kristina Larsson sa...

Jag slår vad om att du kommer att hitta massor med nya vänner! Du kommer säkert att hålla kontakten med Tiny T så kan ni bara fortsätta där ni slutade fast hemma i Stockholm:)) Ditt uppdrag får bli att ge dig ut och ragga nya vänner!! Jag håller tummarna//Stor kram Kristina

m family goes västerut sa...

Jag vill inte ha nya vanner, jag vill ha Tiny T! Tur att jag kan traffa henne i Sthlm. Tack for stodet!