lördag 9 maj 2009

Kalas pa G

Imorgon ar det kalas har hemma. Vi kombinerar lillebrors 3-arsfirande med Mors Dag, makens fodelsedag, min stepp-premiar samt att vi numera ar hemlosa i Sverige! (Jo det kan man faktiskt fira tycker jag, balkongsaknaden till trots)

Det blir ett familjekalas med 4 familjer istallet for bara barn, kanns som att det passar dagsformen battre. Barnkalas kommer det bli manga av anda med aren... Och jag utgick fran vilka lillebror tycker ar sina kompisar och da blir det bade stora och sma manniskor. Istallet for godispasar till barnen blir det MorsDag-blommor till mammorna. Ja, ja, jag later lite trotsig. Kanske har jag en slang av lillebrors trotsperiod.

Trevlig helg allesammans!

2 kommentarer:

Nena in da USandA sa...

Åh, ha en underbar dag och GRATTIS V!!! Ledsen att vi inte kan komma men hoppas att vi ses senare i veckan.
Kram/Magdalena

Lena Lagerlöf sa...

GRATTIS alla ni i efterskott! Hoppas ni hade en underbar dag med massa gott och vackra blommor! Hur går det med huset? Husen? Kollade in det ena på nätet. Fiiint! Stooort!! Lycka till hursomhelst.
Massa kramar
Lena