söndag 19 april 2009

Uppe i det blå...





Här är de utlovade bilderna på det jag kommer ha svårt att släppa taget om. Den där utsikten, tystnaden mitt i stan, och känslan där uppe bland taken är obetalbar. Jag har verkligen längtat hem efter den många gånger. Och nu ska någon annan snart få den i sin ägo. Vilken lyckost!

Idag har jag haft en helt fantastsik dag, inte på balkongen men på stan, med mina tjejer. Alla fyra har vi skrattat, gråtit, myst och njutit. Tack tack tack!!! Det är så härligt att njuta av det vi har här hemma i Stockholm, och ändå trivas hemma i USA.

6 kommentarer:

Nena in da USandA sa...

Wow, vilken våning! Förstår nu varför du varit så tvehågsen...
Vilka härliga utemöbler förresten, önskar att de hade haft såna här.
Lycka till med försäljningen!

Zun sa...

Åh, I see varför du har svårt att släppa taget.... Jag vill inte spä på din ångest men lägenheten verkar vara helt zunderbar!

Ha det bäst
Kram Zun

Pernilla sa...

Stackars dig som ska skiljas från den där! (Jag kan inte ens linda in det)... Ser helt underbart ut!!!!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAM!

HELENA ERIKSSON sa...

Men du, vilken underbar karlsson-på-taket-lägenhet!!! Då syftar jag på utsikten...;) Jag tar gärna över den om du vill byta mot ett hus i Västerbotten! Bra att du trivs med fötterna på båda ställena! Ha det bra! Kram Helena

Anonym sa...

Fina bilder som tusan, kommer bli lätt som en plätt att sälja.

Det skulle vara roligt om vi hann träffas nu när du är "hemma". I morgon (tisdag) och på fredag jobbar jag på sjkh men annars kan jag när som. Mitt telnr finns i butiken under kontakt.

Jag förstår om du har mycket om du vill hinna med men kanske en kaffe bara. Ha det!

Cilla sa...

Förstår att det blir svårt att släppa den där fina lägenheten. Hoppas det ändå går fort. Här nere är det rena döden att försöka sälja.

Kram Cilla