tisdag 26 januari 2010

Hittelön

Mina vigselringar är borta. Det har hänt förut men de har alltid kommit fram efter ett tag. Jag tar av mig de när jag ska sova och har de oftast på ett och samma ställe. Om vi inte är på hotell då förståss. Och ibland när jag lagar mat och ska hålla på med nåt kladdigt...

Det finns en teori om att storebror skulle ha råkat tappa de i toaletten och inte vågar säga något. En annan teori är att jag glömt de på ett hotell i Chicago. Men lillebror säger att de ligegr ute på gräsmattan...

Hittelön till den som hittar mina efterlängtade ringar! Alla medel tillåtna.

2 kommentarer:

Viktoria sa...

Hoppas verkligen du hittar dem! Inte en kul sak att bli av med. Min syster lekte bort mammas ringar när vi var mindre. Hon lekte prinsessa... och ringarna kom aldrig tillbaka..

Unknown sa...

oj, jag hoppas att de kommer tillrätta!

själv håller jag på o drömmer om hur min vigselring ser ut, lagom kul när budgeten är snäv. men ja den kostar inte en förmögenhet iof. o man ska ju ha den hela livet. jaja vi får se hur det blir här!

kram på dig!