torsdag 10 december 2009

Leksaksjakten avslutad!

Naturligtvis fick jag upp ögonen alldeles för sent för Playmobils pyramid.

Efter alla andra här i USA iallafall. Totalslut överallt. Här kostar den ordinarie pris 105 dollar, ca 750 kr. Men hemma i Sverige kostar den såklart 1300.

Så fanns den plötsligt att beställa på Playmobils hemsida. Men innan jag hann trycka på bekräfta-knappen så var den slut igen. Så slut att den kostar ca 160-200 dollar att köpa på ebay.

Men idag kom den hem till mor o far i Stockholm, beställd via England. Samma pris som här i USA, 150 kr i frakt och direktlevererad till julgranen istället för att släpas i resväska hem. Åh, vad jag uppskattar nätshopping! Och det var inte första gången jag beställde från den engelska leksaksaffären det är ett som är säkert. Ingen tull, bara mycket bättre priser!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är så glad över att julshoppingen har påbörjats... Är alldeles för sen för mina planer....
Önskar dig en toppen helg du med, vännen!
kram Anna

Anonym sa...

Är så glad över att julshoppingen har påbörjats... Är alldeles för sen för mina planer....
Önskar dig en toppen helg du med, vännen!
kram Anna

Pernilla sa...

Jullov i Sweeeden? Hojta om du och killarna vill komma och leka ngn dag. :)