fredag 5 juni 2009

Ska man tro pa det man ser?

Igar nar jag och min svenska vaninna som just flyttat hit (och som bor hos oss med sin familj) var ute pa promenad i omradet sa gick vi forbi en langa med radhus. En kille och en tjej hoppade in i sin bil bredvid oss pa gatan. 50 meter senare gick vi forbi bilen igen. Da stannade den precis och paret hoppade ur med en liten balja och gick in i omradets tvattstuga.

DE AKTE 50 METER FOR ATT KOMMA TILL TVATTSTUGAN!!! Man kan inte tro det fast det just hander mitt framfor ogonen. Otroligt!

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Americanos! När jag bodde i USA och var på date skulle jag över gatan för att ringa i telefonautomaten. (Way before mobiltelefoner). Min date gick direkt mot bilen för att hålla upp dörren. Han fick en uppläxning av mig. :)

Nena in da USandA sa...

Vad ska man ha bilar till annars?! Haha, nä det är ju helt galet...

Du förresten, snart kommer jag över och fixar till din (eller F:s) PC så att du kan njuta av åäö och slipper dras med den amerikanska looken längre... :)